SPORTCENTRUM KOPS Forum Index SPORTCENTRUM KOPS
Welkom op forum van Sportcentrum KOPS

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Jessica

Post new topic   Reply to topic    SPORTCENTRUM KOPS Forum Index -> Worstelen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bert Kops

PostPosted: Fri Jul 11, 2014 8:24 am    Post subject: Jessica Reply with quote

01-06-2014

Dit weekend vond in Sassari (ITA) een internationaal FILA toernooi plaats. Voor de eerste keer na mijn blessure heb ik dus weer op de mat gestaan bij een toernooi. Het werd voor mij een bronzen medaille.
Na de kwalificatieronde moest ik in de kwartfinale tegen Fiona Robertson (SCL), ik kon deze partij met 10-0 winnen. In de halve finale heb ik tegen Jade Parsons (CAN) geworsteld.
Door een fout in de eerste ronde kwam ik op achterstand, ik moest dus in de tweede ronde meer risico nemen en verloor op touché.
De finale partij voor brons tegen Aidana Utegulova (KAZ) kon ik dan weer duidelijk met 11-3 winnen. Een geslaagde comeback dus. Mijn SWE teamgenoten wonnen alle 4 goud.

Bert Kops

PostPosted: Fri Jul 11, 2014 8:26 am    Post subject: Reply with quote

06-07-2014

De GP van Spanje is voorbij. Het was een heel sterk toernooi met meerdere Wereld en Europese kampioenen. USA, RUS, GER, POL, SWE, MEX, FRA om er maar enkele landen te noemen.
In mijn gewicht stonden 15 starters. Mijn eerste partij moet ik tegen Diaz (MEX), deze partij kon ik op touché winnen. Daarna moest ik tegen de sterke Anthony (USA), deze partij veloor ik op punten.
Omdat Anthony de finale haalde, kwam ik in de herkansingen terecht. Hier moest ik eerst tegen Gallo (FRA), deze partij kon ik weer op touché winnen. In de wedstrijd om brons moest ik tegen Chepsarakova (RUS).
Ik verloor deze partij op punten en werd uiteindelijk vijfde op een heel sterke GP. Blij met het resultaat !!! Op naar het volgende toernooi eind deze maand in Bakoe (AZE).

Post new topic   Reply to topic    SPORTCENTRUM KOPS Forum Index -> Worstelen All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum